Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

  • \"Przyroda jako laboratorium\" - dr Urszula Wrońska

Podczas zajęć, dzieci przy użyciu patyczków kreatywnych i łyżeczek plastikowych wykonały modele swojego owada. Były one bardzo kolorowe i sprawiły dzieciom dużo radości. Kolejne zadanie polegało na selekcji kwiatu tulipana – studenci przyklejali odpowiednie części na kartę pracy. Na zakończenie "Mali Odkrywcy " próbowali wypić nektar z kwiatów" przy użyciu różnych aparatów gębowych.

 

Pisali o nas: